Det var mest sko der var i kollektionen, da Jimmy Choo jo er kendt for sine fine og høje hæle til damer.
- Elsker traileren de lavede op til. Super godt lavet,
man er ikke i tvivl om at det er Jimmy Choo.
Samt ser du hvad du kan forvente, at se i kollektionen
og hvilken standard kollektionen indenholder.
Teamet fra H&M og Jimmy Choo's team, havde sammen et tema og holde sig inden for. Det rå look, men med et feminint touch. Det skulle udtrykke kvalitet og ynde, selvom der var en masse power over designet. Også fordi hver eneste ting der var i kollektionen havde noget sort på sig, om det så var et armbånd. Det hele havde en sammenhæng. Men samarbejdet med Jimmy Choo, ødelagde også lidt H&Ms omdømme, for at være et budget venligt tøj mærke. De forskellige designs startede fra 400 kr. og op til 2500 kr. hvilket var voldsomt dyrt i en H&M butik i 2009.
Havde det været idag, havde det ikke være et problem, da H&M idag har rykket sig enormt, både med hensyn til omdømme men også design mæssigt! De har udviklet sig enormt, hvilket også gør at de kan få aftaler med designere som Alexander Wang i hus!